
Yesterday night it was Mira's birthday, who is a Bulgarian girl here,and she had her b day in one of the apartments..It was a nice one though..Many drunk people,and i was one of those few sober people..
For a while i thought about not going there..Because yesterday i was really out of my mind..Even looked for some place where i can hit my head hardly..Couldnt find or changed my mind, i dont know..
But then i forced myself, to stand up and not be stupid..So i went to this bday party..
in the party, i met with one of my 4th years from Norway,who was from Ukraine originally..
I m just furious these days a bit..My retarded phone cards do not work..Things i want, dont work well..But i m gonna make them work somehow..
I m tired of everything i guess..Anyways..I think the pictures are good though..
hey Kabooom,
If you are reading this, i hope your exam went really really perfect..

Turkish..
Dun gece burdan bir arkadasimin dogum gunu partisi vardi..Uzun bir sure gitmemeyi dusundum aslinda..Cunku gun icinde o kadar sinir oldum ki..Bi ara artik "Yeter" diye agliyordum..Neden anlamiyor ki beni?Neyse..Neyiyim ki ben onun zaten..Of ya bilmiyorum..
Ayca'ya konustum az once..ve ona yilbasi sirlarimi anlattim..gercekten rahatladim aslinda..Ara ara kendimi kotu hissettigim olmustu cunku yilbasi gecesi yuzunden..Ama su anda dusununce, diyorum da, yine olsa yine yaparim.Cok ihtiyacim vardi buna..Birkac saatligine bile olsa birinin ilgisini cekmeye, sarilmasina..Bilmiyorum..Belki de cok salagim ben..Kime gitme desem gidiyor, kime kal dersem hizli adimlarla yurumeye basliyor benim aksi yonume..Ben de nedense hep arkadan bakani oynuyorum..Istemiyorum ben bunu..Biraz da birileri benim arkamdan baksin istiyorum..Biraz da ben birilerinin umrunda olayim..
off...Yoruldum ben..
Fotolar guzeldir umarim..

Numbness is ahead, I write to defreeze myself..
Someone's b day
Monday, January 30, 2006
Posted by Tugc at 4:45 AM
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
20 comments:
I guess you either don't recieve my e-mails or you are too lazy to reply.
Either way. It is 08:10 here. My exam is at nine. I don't know why but I don't feel nervous at all. Somehow, I feel that, if after all the fucking effort I put into this, it doesn't work... fuck it.
I guess I should go and eat something.
Huh, these constang fights with resignation are really killing me. I Haven't slept in three days now (well, I did... for about 8 hours all together).
About your cards: They seem to work only when it suits you, so I wouldn't worry... becasue I think that's a good thing :D :D :D
Bye!
Kabooom
Well well well, it seems so entertaining
ben niye ingizilce yazıyorum bu arada..? ingizilce ingilizceden daha farklı bir dil mi..? saçmalıyorum)
güzel geçmiÅe benziyor ama hırka yakıyor hani. :)
>atonica<
Walla ingizilce ingilizceden farkli olsa gerek.Benim kuzenim kucukken INGIZILLE diyordu gerci ya,o da ayri bir sey:)
Yalanci seni,guzel degil mi hirkam?:)
>KABOOOM<
Actually, i dont get any emails..are you sure your email account is working well?
My cards,the previous one worked,because i bought one that was really crappy and finished quickly..The old one doesnt work..I dont know WHY!!!!
Cheers,
TugCe
hey tugce! Hope your semester gets better. I understand what you mean about it being hard to come back. it was like that with me during the first winter semester in UWC too, nothing new and exciting to look forward to, and the short days.
anything you'd be doing in spring?
resimlere bakınca çok keyifli bir parti izlenimi bırakıyor.. inÅallah senin için gözükenden daha da eÄlenceli olmuÅtur..
sen bakma atonica'ya:pp hırkanda çok güzel, sana da çok yakıÅmıÅ..:)
>unfortunately<
Cok sagol valla,sevindim begendigine..Benim icin iyi gecti ve benim gercekten ihtiyacim vardi..birazcik birseylerin ustesinden gelmem,en azindan birazcik unutmam gerekliydi..
Ya ben kötü demedim ki..? Yakıyo dedim, güzellikten yakyo manasında. :)
>serzenis<
Tesekkur ederim iltifatlarin icin;) Ben New York Company'den aldim o hirkayi,hani thanksgivingin ertesi gunu indirim oluyo ya her yerde..O zaman almistim..:)Ama PA'da Target filan varsa,ben ordada cok guzel seyler buluyorum zaman zaman,hem de kaliteli ve uygun fiyatli oluyo.
Telefon kartlarina gelince..Ben de internetten aliyorum zaten,ama hepsini bilmiyorum,senin dedigin siteye bakicam.Valla annemle internetten konusuyoruz da,bu sahisla konusamiyoruz,cunku birincisi o turkiyeden degil,ikincisi cep telefonundan aranabiliyor kendisi sadece.
Evet o gece eglendim,cunku bunu istedim,gercekten cok moralim bozuktu ondan once.Guzel cikmis miyim fotolarda?:)
"Guzel cikmis miyim fotolarda?:)"
eveeeeett... :)
ordaki herkes çok güzel çıkmıÅ. en güzel de sen çıkmıÅsın ;) mavi bardak da elinde çok hoÅ durmuÅ :))
ya Åu diÄer mesele de, inan bana tatlı canını üzdüÄüne deÄmez. ben 32 yaÅındayım, güven bana. deÄmez diyosam deÄmez :)kısmet bu iÅler kısmet
Fena bir partiye benzemiyor,bir dahaki sefere arkadaslarinin email ve tel.nr lerini de bekleriniz resimlerdeki :-)
Gelelim ince islere, insan aradimi bulamaz,ihtiyaci olmadiginda da cogalirlar.
Ãnce kendini düsün bence,karsindakinin degismesini hic bekleme,olmuyor cünkü.
>livvarcin<
Benim elimde kirmizi bardak var:( nasil karistirirsin beni..en son fotoda ben en solda olanim,digerlerinde de belliyim sanirim,pembe hirka,icinde siyah bluz:)Beni guzel bulmadin:D Saka saka..
>Mr.Turkish Delight<
Tamam bir dahaki sefer tel no larini veririm de bence sana pahaliya patlar..MSN leri verelimn,ucuzdan sesli konusma yaparsiniz:)
hey!
the picture of you and Berta is so cute!!! Shit, I wish I was there with you all!
Btw, it's so weird to see UWC and ACS ppl on the same pictures - it's my two realities blending in one now... odd
Åaka yaptım zaten ben de, yoksa bir bardak bir elinde nasıl güzel durur ki :)
>k.<
I will try to post more pictures..So hat you guys can know how i look now,and what i m doing..
Since it was Mira's bday,it kinda mixed up your two realities;)
>livvarcin<
:)
>serzenis<
Cok tesekkurler canim ya..Sen beni oyle gormek istedigin icin guzel buluyosun sanirim;) Valla biz napalim edelim goruselim US de..Zaten gurbetteyiz hepimiz(her ne kadar sen de ben de buna alisik olsak da):)
canim ya cok güzel cikmissiniz resimler de, en güzel de sen :)
(valla yaa)
Tatli canini üzme, bulundugun yerin tadini cikar derim, insan geriye baktigi zaman güzel seyleri kacirdigini fark ediyor bazen, geriye baktigin da hep herseyin en güzelini yasamis oldugunu görmeni dilerim senin icin tugcecim :)
üzme kendini oldumu ..
>cigdem<
Ay browseri asagi indirdikce yeni yorumlarini gordum cok sevindim ya..Uzmemeye calisiyorum zaten, yavas yavas basarili olucam insalaah:)
Gercekten guzel cikmis mi buldun? Cok sevindim..:D
What a great site shorts pants Falsie stuffed bras boys 4t orange pants small windows laptop Best contact lenses acuvue contact lense cheap contacts aa home insurance Bet music videos pic of wedding invitations ge force graphics cards incontinence pants Robin pressure washers finding levitra online elkhorn pants h2 hummer red victory lamborghini cobra older woman erotic story Pictures of buick riviera Studies on klonopin for social anxiety marker hip hugger ski pants microsoft sql server training denmark
Post a Comment